Cristian Barbosu: Darurile si manifestarile Duhului Sfant exista


„Avand in vedere ca in ultima perioada, am luat catva hotarari importante care-mi influenteaza viata si lucrarea, si tinand CristiBarbosucont de recomandarile unora de a-mi face publica pozitia mea fata de cele intamplate, am hotarat sa scriu acest comunicat. Am facut-o deasemenea si din dorinta de a clarifica anumite aspecte si de a linisti anumite framantari pe care unii dintre dvoastra mi le-ati marturisit in urma citirii sau auzirii unor afirmatii sau acuzatii la adresa mea. In spiritul Apostolului Pavel, vreau sa apar chemarea si lucrarea pe care Dumnezeu mi-a incredintat-o, care la acest moment este discreditata.

ANUNTUL & MOTIVATIA

Acum cateva zile mi-am dat demisia din functia de pastor al bisericii Metanoia Arad si m-am retras ca membru al bisericii. Totodata, m-am retras si din Uniunea Baptista din Romania…”Citeste mai mult>>

Sursa : Penticostalismul Azi

Lasă un comentariu

Filed under Pastoratie

Lasă un răspuns

