Adi Gliga si Catalin Ciuculescu la Betezda


adigliga%20copyAdi Gliga si Catalin Ciuculescu sunt  in turneu prin Statele Unite si vor sluji si la Biserica Betezda din Troy statul Michigan, joi 6 iunie 2013 incepand de la ora 7:00PM

http://www.adigliga.ro/

Am citit de-alungul timpului mesajele care le-ati trimis, coment-urile de pe site-uri diferite. Am fost imbarbatat, am fost zidit, si au fost momente mai grele, cand mesajele voastre m-am motivat sa ma ridic si sa merg mai departe. Este o diferenta intre a canta si a sluji prin cantare. Eu am ales sa slujesc prin acest mod…dar asta nu e deloc usor. Daca doar as canta…poate ca nu ar fi asa de greu…dar slujind lui Dumnezeu si oamenilor in acelasi timp, e foarte greu. E drept…Isus m-a ajuta. Vreau sa zic ca nu e asa simplu cum pare. Daca sunt Adi Gliga, nu inseamna ca sunt grozav. E foarte greu sa ramai in picioare in aceasta slujire. Pentru ca toti ochii se indreapta spre tine. Uneori oamenii uita ca si noi cei care slujim suntem tot oameni. Totusi… e mult mai eficient daca gaseste cineva un lucru bun la tine…te incurajeaza si ai motiv sa mergi mai departe.

Grozavia nu sta in faptul ca eu sunt grozav. Dumnezeu care a vrut aceasta, mi-a dat acest talant…sa aduc cu el roade pentru ca El sa se proslaveasca. Dorinta Lui a fost aceea de a zidi pe cei din jurul meu. De aceea am primi acest dar din partea Lui. Nu am vre-un merit. Vreau sa intelegeti ca oricare din voi puteti fi la fel de talentat. Acum….singura mea dorinta a fost si este aceea de a arata intotdeauna spre Dumnezeu care poate sa ajute omul in orice situatie.  Mie Dumnezeu mi-a facut mult bine. Am toate motivele sa cant pentru El. Deci…darul pe care l-am primit, l-am primit pentru a sluji Lui Dumnezeu si voua. Slujind voua….sa puteti sa va apropiati de El..de Dumnezeu care doreste sa aiba partasie cu fiecare din noi. El este grozav, nu eu. El vera sa isi arate slava. El mi-a dat darul si pentru El il folosesc.  Deci. Multumiti Domnului oridecateori ascultati aceste cantari. Prin aceasta El va fi proslavit. Dumnezeu sa va binecuvinteze cu daruri pentru a cinsti numele Lui.

Adi Gliga.

1 comentariu

Filed under Adi Gliga, Muzica

One response to “Adi Gliga si Catalin Ciuculescu la Betezda

Lasă un răspuns

