Si eu am fost penticostal, până ce m-am pocăit


DREPTATE ÎN DRAGOSTE

Urmărind reacțiile la interviul acordat de către Cristian Barbosu blogului nostru, am remarcat pe alte bloguri și unele reacții mai puțin creștine. Se pare că unii nu înțeleg nimic despre bisericile non-denominaţionale. Aceştia se luptă pentru anumite nume de denominațiuni și organizații.  Dragii mei, mergeți la Biblie să vedeți dacă găsiți vreun suport pentru numele pentru care vă luptați.

Un alt lucru care trebuie luat în considerare, este faptul că cei care se pocăiesc, trebuie sa crească și să se maturizeze şi abia apoi să se exprime public. Niciodată un elev care abia a început clasa I-a nu poate să priceapă nimic din ceea ce se predă la facultate, datorită nivelului academic superior creșterii și dezvoltării lui, la momentul respectiv. Eu cred că cei care se grăbesc să scrie și să facă tot felul de comentarii pe blogurile evanghelice, ar trebui să se uite mai întâi la propriul nivel de maturitate…

Vezi articol original 380 de cuvinte mai mult

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

