Mihai Wurmbrand : „…vă rog să luați decizia de a nu mai folosi numele Wurmband.”


„…La doar 4 zile după ce am trimis scrisoarea bordului de directori, am primit o scrisoare de terminare a contractului de angajare. Fără „ne pare rău” sau „mulțumim” pentru înființarea organizației sau pentru anii de slujire! Scrisoarea mea, trimisă de mai bine de un an, încă nu a primit nici un răspuns!

Am dreptul să fac o astfel de cerere pentru că: • Vocea martirilor a publicat ani de zile o revistă dedicată copiilor. Acest demers a fost făcut prin utilizarea datelor de contact a organizațiilor ce au ca grup țintă familia și copiii; • Persoana mea, viața mea și povestea familiei Wurmbrand au fost folosite în aceste reviste; • Fără știrea și permisiunea mea, a fost scrisă o biografie foarte elogioasă despre mine, publicată și distribuită zecilor de mii de copii americani; • Pentru a obține donații de la părinți, organizația a încercat să obțină credibilitate și trecere prin intermediul a sute de mii de copii creștini școlarizați acasă…”

Citeste toata scrisoarea AICI

Lasă un comentariu

Filed under Voice of the Martyrs

Lasă un răspuns

