Un interviu cu Pastorul Iacob Coman


Interviul este preluat de Aici
„După câteva zeci de mii de accesări pe mesajul pastorului Iacob Coman, și alte zeci de comentarii, mi-am dat seama că trebuie să-l implicăm și pe dânsul în discuțiile noastre, pe blog, macar prin a-l cunoaște mai bine și a-i cunoaste gindirea mai bine.
Așa că l-am sunat și am discutat cu dânsul despre un interviu. Am fos dezarmat efectiv de umilința cu care a stat de vorbă cu mine și de disponibilitatea dânsului cu privire la acest lucru. I-am trimis intrebarile ieri, iar astăzi (cu toate că domnia-sa este o persoană foarte ocupată) am primit răspunsul la toate intrebările mele. Trebuie să recunosc faptul că unele întrebari, au fost și pentru mine incomode de pus, și cu atât mai mult sunt sigur că nu a fost simplu nici pentru el să răspundă, dar a făcut-o cu cea mai mare plăcere.
Am fost impresionat de smerenia lui și de simplitatea cu care abordează orice provocare. Dar haideți să-l lăsăm pe el să ne vorbească.
1. Vă rog să vă prezentaţi!

– Nu mă simt foarte confortabil să vorbesc despre mine, dar pentru că doriţi acest lucru o voi face. – În linkurile de mai jos aveţi CV-ul meu şi lista a o parte din lucrările mele. Datele ce urmează să le vedeţi nu sunt actualizate la zi, dar conţin aproape tot ce doriţi să ştiţi despre mine. http://www.itpbucuresti.ro/media/facultate/cv%20liste%20lucrari/CV%20Iacob%20Coman.pdf, http://www.itpbucuresti.ro/media/facultate/cv%20liste%20lucrari/Lista%20lucrari%20Iacob%20Coman.pdf

2. Care este implicarea în câmpul Evangheliei/ În ce zonă a ţării lucraţi?

– Ca păstor slujesc în judeţul Mureş. Sunt pastor angajat al Bisericii Adventiste de Ziua a Şaptea şi păstoresc două biserici mici, una din Nzna şi una din Herghelia. De asemenea susţin conferinţe religioase în multe zone din ţară şi în multe alte ţări…”
Sursa : Family to Family Romanian Outreach

1 comentariu

Filed under Influente seculare, Pastoratie, Predici

One response to “Un interviu cu Pastorul Iacob Coman

  1. Angela

    Nici un Demon „Sfant”nu poate sterge binecuvantarea cu care Domnl va binecuvantat Frate Coman ! Aceea de a spune ADEVARUL intr-un mod in care Iadul de pe Pamante se revolta intr-un mod josnic. Cum…..e suficient sa citesti blogurile asa zisilor Teologi……ca te speri cata rautate au cuvintele lor! Dumnezeu e cu d-voastra frate Coman…..sunt ei care ar trebui sa se cutremure !

Lasă un răspuns

