Vladimir Pustan, are nevoie de mine şi de tine!?


DREPTATE ÎN DRAGOSTE

Voi scrie totuşi, câteva gânduri, deşi am încercat să ignor atât luările de poziţie pro cât și cele contra, în ceea ce privește această știre care curge pe net de câteva zile bune.
Unul din motivele pentru care am încercat să ignor poziția celor care scriu despre această știre (deși m-am rugat pentru Pustan și familia lui) a fost faptul că aşa cum  spunea fratele Pustan; „cum pot să-și dea cu părerea despre mine și viaţa mea cei care locuiesc la mii de Kilometri?”
 
Apoi care este motivația celor care scriu? Ce îi determină să-şi facă publică opinia într-un caz atât de sensibil? Sper să fie mai mult decât dorința de a face rating, or de-a primi cât mai multe like-uri. Aşa după cum spunea fratele Pustan, oare a ajuns acesta doar o știre?
Rugându-mă pentru el și familia lui, Dumnezeu m-a făcut să înțeleg faptul că, acum este…

Vezi articol original 400 de cuvinte mai mult

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

