Corespondenţa mea cu Vladimir Pustan


DREPTATE ÎN DRAGOSTE

Urmărind toate comentariile de pe blog plus alte mesaje pe privat, doresc să clarific poziția mea faţă de situația lui Pustan.

Cu toate că am încercat să fiu foarte clar în postările mele anterioare în legătură cu situația lui Pustan, se pare că totuși, mulți nu pot înțelege o astfel de poziție.

Am încercat sa fiu foarte neutru, așa cum spuneam, datorită faptului că nu deţin destule informații. Oricare va fi deznodământul acestei situații, Pustan și familia lui trebuie ajutați în rugăciunile noastre și de ce nu, pentru cei ce au acces la ei și prin sfaturi. Se pare ca unii vad lucrurile doar în doua culori, ori ești pro ori contra. Eu cred ca atunci când o situație nu este clară, este bine să fii reținut în ceea ce privește sprijinul necondiționat, sau împotrivirea categorică.

În ce mă privește, am exprimat poziția mea fata de Pustan, printr-un email trimis lui Vladimir, cu…

Vezi articol original 858 de cuvinte mai mult

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

