Ordinare sau neorânduială ?


B a r z i l a i - e n - D a n (Un Barzilai izvorât din Dan)

Observ în ultima vreme tot felul de ordinări și mă întreb: Era nevoie de ele?
Când am întrebat, mi s-a răspuns că: ,,Fratele este duhovnicesc și merită!“

Oare nu putea fi duhovnicesc și să rămână duhovnicesc fără acea ordinare ?

Cred că suntem pe  o cale foarte periculoasă. Se împământenește părerea că unii merită să fie promovați într-o clasă specială, clasa ordinaților. Avem câte patru cinci ordinați într-o adunare locală. Chiar era nevoie ca toți să fie ordinați? Nu că noi am crede în ,,cler“ și ,,laici“ … Nu! Dar practica ne dă pe față fățărnicia. Adevărul este că noi credem în ,,cler“ și ne dăm de ceasul morții să ajungem în el.

Am în adunare la noi, zugravi, instalatori sanitari, medici, etc. și ei stau liniștiți în bănci până ce are nevoie cineva de ei. Atunci își fac lucrarea și își reiau cuminți locul în bancă. Oare de ce…

Vezi articol original 251 de cuvinte mai mult

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

