Din frământările unui rob… nici măcar netrebnic!


DREPTATE ÎN DRAGOSTE

Am primit această meditație din partea unui tânăr păstor care a dorit să nu îi publicăm numele. Dorește mai degrabă o reacție la ceea ce a scris decât la persoana care a scris. Mi s-a părut un punct de vedere interesant, un act de modestie responsabilă, care merită remarcat. Uneori, astfel de exerciții sunt binevenite. O meditație scrisă bine, cu formă și conținut, o introspecție constructivă, așa cum trebuie să se scrie pe bloguri și nu numai. Mulțumim.

 meditating

Nu sunt  apostolul Pavel, nici măcar Timotei, dar cred, cu tot ceea ce sunt, că am fost chemat să îi urmez, deoarece, primul, în fața tuturor, merge Domnul Isus Hristos!

Nu mi s-au scris epistole personale, nici eu nu am scris epistole altora, pentru că nu era nevoie! Adevărul a fost scris odată și este sufiecient! El nu trebuie reinventat și nici votat, ci doar crezut și trăit!

Nu sunt vrednic…

Vezi articol original 733 de cuvinte mai mult

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

