Danut Manastireanu – Interviu de istorie orala – 7 – Stat si biserica in perioada comunista II


Persona

Olah si Ton - Nunta Branzai la Bujac
Liviu Olah si Iosif Ton la nunta lui Daniel Branzei

Situaţia pastorilor în perioada comunistă

IO – Trecem la un subiect mai delicat. Nu aţi fost implicat direct în asta, nu aţi fost pastor. Dar vreau să discutăm câteva lucruri despre situaţia pastorilor în perioada comunistă.

Am fost pastor, apropo, pentru un an de zile şi part time, fără să fiu ordinat, dar după ‘89, n-am fost pastor înainte.

IO – Aş vrea să… din ce ştiţi, aţi avut suficienţi prieteni pastori… Care era motivaţia de a deveni pastor în perioada comunistă? Ştiind că e, până la urmă, o sarcină destul de complicată…

DM – Eu cred că, în esenţă, pentru cei mai mulţi dintre cei pe care eu i-am cunoscut, era sentimentul vocaţiei. Spuneam mai înainte, în momentul în care eu m-am întors la Dumnezeu şi am auzit vocea lui Dumnezeu care îmi spunea „tu trebuie să mă…

Vezi articol original 3,338 de cuvinte mai mult

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

