De ce îl susțin de această dată pe Iohannis


Răscumpărarea memoriei

În general, clasa politică românească post decembristă m-a dezamăgit profund, fiind cu fiecare an tot mai străină de valorile pe care le consider esențiale în calitate de cetățean, de creștin, de om. Totuși, nepăsător nu sunt la ceea ce se întâmplă în sfera politicului. Am prins acest „microb” în studenție când ziarele cu pagini mari, de vreo jumătate de metru pătrat, se citeau de la prima pagină până la mica publicitate. De atunci tot caut să fiu la curent cu mersul politicii românești. Uneori mi-am exprimat opiniile mai direct, alteori am stat mai rezervat, cum a fost și anul acesta înaintea primului tur. Adesea mi-a fost foarte greu să mă poziționez când alegerea a fost mai degrabă dintre răul cel mare și cel mic.

Sunt câteva lucruri destul de serioase care m-au făcut să nu votez pentru Iohannis în turul I. Continui să cred că dreapta putea să vină cu…

Vezi articol original 480 de cuvinte mai mult

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

