Trebuie să ne cunoaștem trecutul, să ne cunoaștem rădăcinile, să cunoaștem chiar și urcușurile și coborâșurile din formarea Bisericii.


„Nevoia de a ne cunoaște istoria este inerentă ființei umane. Trebuie să ne cunoaștem trecutul, să ne cunoaștem rădăcinile, să cunoaștem chiar și urcușurile și coborâșurile din formarea Bisericii. Chiar și înainte de pastorație, în perioada studenției, am dorit să cunosc ce s-a întâmplat cu Biserica Penticostală în formarea ei. Am realizat că dacă nu ne cunoaștem istoria – într-o țară în care am cunoscut o persecuție dură – aceasta se întâmpla din cauza unor motive dubioase. Cu timpul mi-am dat seama de ce nu s-a făcut mai mult pentru a recupera memoria noastră și de acolo vine și titlul cărții: „Răscumpărarea memoriei’’. Să scoatem memoria și să-i dăm locul care i se cuvine...” Citeste mai mult>>

Sursa : Rascumpararea Memoriei

Scrie un comentariu

Din categoria Comunism, Reforma

Lasă un răspuns

