De ce suntem unde suntem? De ce în România, după 1989, nu am văzut o trezire masivă și un impact masiv al Bisericii în societate?


De ce suntem unde suntem? De ce în România, după 1989, nu am văzut o trezire masivă și un impact masiv al Bisericii în societate? Într-o anumită măsură, în opinia mea, am rămas înregimentați în niște programe pe care le-au conceput alții, și care aveau interesul ca Biserica să fie lipsită de vitalitate. Acel gen de program, acea mentalitate pe care este structurat programul, trebuie schimbate în viața Bisericii. Trebuie lăsat loc pentru Duhul Sfânt, trebuie loc pentru inspirație, prospețime.Trebuie să-L lăsăm pe Duhul Sfânt să ne spună ce are astăzi de spus Bisericii. Este una dintre cele mai importante informații pe care le-am desprins din studiul acestei istorii…”  Continuare aici>>

Sursa : Rascumpararea Memoriei

Scrie un comentariu

Din categoria Rascumpararea Memoriei

Lasă un răspuns

