Un răspuns corect la idioțenia lui Tony Campolo


„Pentru că am fosr rugat să spun ceva în problema afirmațiilor aiuritoare ale păstorului american Tony Campolo, care a propus nici mai mult nici mai puțin decât ca homosexualii și lesbienele să fie acceptați cu brațele deschise în bisericile creștine, public mai jos câteva cuvinte de la mine (dar ce însemnătate pot avea cuvintele unui păstori român obscur în marea Americă?!) și un răspuns bun dat de un mult mai cunoscut păstor tânăr din California.
L-am ascultat de câteva ori. Am fost aproape de el de două ori în viață. O dată i-am strâns mâna. Tony Campolo mi-a plăcut. A apucat de multe ori în discuții ,,cărbuni aprinși“ de care alții nu cutezau să se apropie în predicile lor. A păstorit o biserică …” More>>
Sursa : Daniel Branzei

Lasă un comentariu

Filed under Decadere spirituala, Semnele Sfarsitului

Lasă un răspuns

