IN LEGATURA CU TITEL MAGHIAR ……


„Mai intai as vrea sa ma prezint. Numele meu este Geanina Gula si locuiesc in Austria din anul 2002. In tot acest timp am lucrat, am avut diferite activitati si in biserica, am fost implicata in orchestra si cor, iar din 2009 – 2013 am fost implica
impreuna cu un grup de tineri intr-o activitate misionara, in fiecare vara am fost in Romania, judetul Braila cate 10 zile in
misiune. As vrea sa scriu acum despre Titel Maghiar sau Dumi. Eu cu numele de Dumi l-am cunoscut si asa i-am spus
dintotdeauna, prietenii mei stiu asta. In iulie 2011 dupa ce am revenit din misiune cam la o saptamana dupa am primit cerere de
prietenie pe facebook de la el, apoi dupa cateva zile el mi-a zis ca trebuie sa mearga pana in Italia si vrea sa ne vedem daca
tot va trece prin Austria. Prima intalnire a fost scurta si a ramas ca tinem legatura. Am mai vorbit de cateva ori telefonic si
pe mesenger dupa care el a plecat in Tibet pentru 2 luni de misiune. Asa mi s-a spus atunci asa spun si eu acum.
Perioada asta de 2 luni am corespondat destul de putin si doar prin email, deoarece din spusele lui nu dispunea de
internet zilnic…” Citeste mai mult>>

Sursa : Gabriel Genoveva Gorcea – Facebook Oficial

Scrie un comentariu

Din categoria Marturii

Lasă un răspuns

