Starea jalnică a criticilor bisericii


B a r z i l a i - e n - D a n (Un Barzilai izvorât din Dan)

M-am bucurat și m-am întristat de reacțiile născute de articolul meu despre ,,starea jalnică a bisericilor din Noul Testament.

M-am bucurat pentru că majoritatea v-ați simțit lezați de o critică în firea pământească și fără nici un fel de oferire de soluții. Și eu aș fi făcut la fel ca voi și chiar am făcut-o de zeci de ori când am citit articole asemănătoare scrise de nechemați și netrimiși de nimeni, oameni care-și permit să batjocorească mireasa Domnului Isus. Cei care v-ați simțit lezați ați dat seamn de duhovnicie.

M-am întristat, culmea, de reacția de suport pentru articol venită din partea unora care au crezut că nu este vorba despre o parodie, ci despre un rechizitoriu intenționat al bisericilor românești actuale. Vedeți, pe naivitatea dumneavoastră se sprijină astfel de ,,producții“. Dumnevoastră sunteți cei care-i încurajați și le măriți ,,tirajul“. Cine critică are cititori, așa merge zicala în…

Vezi articol original 343 de cuvinte mai mult

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

