Convertirea lui Spurgeon 


B a r z i l a i - e n - D a n

http://www.fiti-oameni.ro/articole/convertirea-lui-spurgeon/

Mă gândesc adesea la faptul că încă aş fi fost în întuneric şi disperare dacă, în bunătatea Lui, Dumnezeu nu ar fi trimis o furtună de zăpadă într-o duminică dimineaţa, când mă îndreptam spre un anume loc de închinare. Când n-am mai putut merge mai departe, am luat-o pe o stradă lăturalnică şi am ajuns la o biserică mică a vechilor metodişti. Acolo erau cam 12 sau poate 15 oameni. Auzisem despre bisericile metodiste de tip vechi că obişnuiesc să cânte aşa de tare încât oamenii aveau dureri de cap, dar acest fapt nu mă deranja prea mult. Doream să ştiu cum pot fi mântuit, şi dacă ei mi-ar fi putut spune lucrul acesta, nu mai conta câte dureri de cap îmi pricinuiau. Predicatorul nu a venit în dimineaţa aceea; probabil că a rămas înzăpezit. În sfârşit, un bărbat subţirel, un fel de pantofar sau croitor sau ceva de…

Vezi articol original 596 de cuvinte mai mult

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

