Biserica pentecostală păstorită de Liviu Puraci este înconjurată de poliția antiteroristă !


B a r z i l a i - e n - D a n (Un Barzilai izvorât din Dan)

Mă uit la televizor și urmăresc vânătoarea asasinilor teroriști din San Bernardino. Imaginile sunt halucinante. Am recunoscut clădirea bisericii pentecostale române și am auzit comentatorul spunând că ,,preotul român“ a dat polițiștilor cheile și ei au verificat dacă fugarul se află înăuntru.

,,Preotul“ trebuie să fi fost Liviu Puraci, prietenul nostru. L-am sunat pe George Puraci ca să-mi confirme, dar nu răspunde …

Scanerul poliției, uitat imprudent deschis de reporter, pomenește de naționalitatea probabilă a unuia dintre asasini: ,,belgian“ …

După ce s-au cidit timp de câteva ore să spună natura ,,meeting“-ului luat cu asalt de asasini, un reporter a pomenit de niște responsabili din mai multe regiuni cu mișcarea medicală. În spatele ei se afla stela lojei masonice ,,Rotary Club“.  Nu vreau să dau frâu imaginației …

Doamne, păzește copiii Tăi de oameni nebuni.

+++++

CURRENT EVENTS!
Who are the 3? Where…

Vezi articol original 47 de cuvinte mai mult

Scrie un comentariu

2 Decembrie 2015 · 20:49

Lasă un răspuns

