Politizarea cazului familiei Bodnariu!?


DREPTATE ÎN DRAGOSTE

image

Încã de la început am încercat sa fiu rezervat în a scrie ceva despre situația acestei familii, încercată peste puterile omenești, văzând că sunt destui cei care oferă informații direct de la sursă și care sunt în legătură directă cu familia.

M-am bucurat să văd cum prin intermediul Internetului, s-a realizat o mobilizare a zeci de mii de credincioși la post și rugăciune, la care bineînțeles că m-am alăturat și eu, dar și mulți alții care au venit înaintea lui Dumnezeu cu toată inimă.

M-am gândit cum aș fi reacționat eu dacă aș fi fost pus în situația aceasta, cu cei 7 copii ai mei și sincer să fiu, m-am simțit îngrozitor.

Este o situație în care numai Dumnezeu va putea face o minune și eu cred că Dumnezeu va aduce izbăvirea și chiar El va interveni. Sunt convins că El deja a ascultat rugăciunile mulțimii de oameni care au…

Vezi articol original 340 de cuvinte mai mult

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

