Denuntul care a declansat totul – Am motive pentru care m-am deschis presei din România


agnus dei - english + romanian blog

Marius Bodnariu explica denuntul care a declansat totul.

Am motive pentru care m-am deschis presei din România și nu presei norvegiene. Vor fi dezvăluite la momentul potrivit”, a mai dezvăluit Marius Bodnariu.

Active News:

Screen Shot 2016-01-21 at 10.27.32 PMAbia joi am primit foile cu explicația. Profesorii de la școala fetelor au făcut denunțul. Denunțul vine în urma unui interviu pe care directoarea școlii l-a avut cu copiii. Ei sunt obișnuiți cu astfel de interviuri. În decursul anilor am avut mai multe discuții cu școala, o serie de evenimente care nu ne-au pus într-o relație foarte bună cu școala, nu din rea-voință și nu din diferența de cultură. Nu pot spune că nu ne-am simțit discriminați sau că nu am avut presiuni din pricina tensiunilor în relațiile cu școala… Familia soției avea unele disensiuni cu directoarea școlii… Cei cinci copii au și cetățenie română. Nu, statul norvegian nu ne-a luat o declarație despre cum…

Vezi articol original 339 de cuvinte mai mult

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

