Impresii după Congres


De luat aminte.

Marius Cruceru

La sfîrșitul săptămînii trecute a avut loc la Detroit Congresul Asociației Bisericilor Creștine Baptiste Române din Statele Unite și Canada.

L-am așteptat cu nerăbdare. Am revăzut prieteni vechi, tineri, acum tați și mame, care au trecut prin misiunile Countryside din 1998 încoace, pastori pe care i-am cunoscut în țară, prieteni pe care i-am cunoscut aici în urmă cu ani de zile și mi-am făcut prieteni noi sau am re-cunoscut prieteni care mi-au stat în față prin ferestre opace (windows 🙂 ).

Vezi articol original 865 de cuvinte mai mult

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

