Iosif Țon-Scrisoare deschisa către Patriarhul Bisericii Ortodoxe.


DREPTATE ÎN DRAGOSTE



Draga Mike

Am fost inspirat de Domnul sa incep o actiune prin care sa declansam Reforma in ortodoxia Romana.

Am trimis o scrisoare publica Patriarhului si am trimis-o spre cunoastere tuturor episcopilor si mitropoliţilor.

Am publicat-o si pe platforma mea.

Acum ti-o trimit si tie cu rugamintea sa o raspandesti cat poti mai mult.

Cu multumiri,

Iosif Ţon

–––––––––––––––––––––––––––

Vezi articol original

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

