Am găsit Evanghelia în România Comunistă – Am împărtăşit-o cu omul pe care l-au trimis să mă ucidă


ARMONIA MAGAZINE - USA

Precum majoritatea oamenilor, m-am născut cu o foame după adevăr şi libertate. Din nefericire… m-am născut în România comunistă sub regimul totalitar şi brutal al lui Nicolae Ceauşescu. Tărâmul lui Ceauşescu era unul al minciunilor, unde simpla punere sub semnul întrebării a directivei guvernului te putea duce la întemniţare, tortură fizică şi – în anumite cazuri – la moarte.

Vezi articol original 1.627 de cuvinte mai mult

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

